Sunday 26 June 2011

Im Fly....


Malam ni syiera bertemankan hati n air mata…Mengapa ya ALLAH…..Mengapa…..

"Mengapa dia seperti x percaya n yakin dengan keikhlsan cinta n kasih aku pada dia Ya ALLAH…??masih x cukup kuatkah ya ALLAH…??"

"Mengapa dia seolah2 samekan aku dengan apa yg dia penah alami dulu ya ALLAH sedangkan hnya pada Mu saja aku serahkan sume..dia x tahu ke ya ALLAH yg aku bersyukur sgt2 dia peneman hidupku sekrg..??."

"Mengapa ya ALLAH..,Mengapa x Engkau yakinkan dia tentang perasaan  aku pada dia n yakinkan dia tentang kesetiaan aku pada dia …??"

"Mengapa ya ALLAH…,Mengapa x Engkau beritahu dia saje tentang ape yg melanda aku dulu ya ALLAH…"

"Mengapa ya ALLAH..,Mengapa x Engkau bagitahu die yg aku sntiasa berdoa tentg hbungn kami di setiap wak2 aku dekat dengan mu ya ALLAH…???"

"Mengapa x Engkau ceritakan sumenye tentg kesetiaan aku pada semua org yg pernah aku  syg dulu tapi kesetiaan aku dibalas dengan racun sampai buat aku menderita dulu ya ALLAH…"

"Tolonglah ya ALLAH..,beritahu dia yang aku pernah sakit yg teramat sangat bila orang yg pernah  aku sayang dulu buat aku menderita kerana x setia..x mungkin Ya ALLAH aku sanggup buat dia rasa apa yg pernah aku rasa dulu  sebab aku betul2 sayangkan dia…aku x nak dia sakit macam aku pernah alami dulu..."

"Engkau dah hadiahkan PELANGI YG INDAH sebagai hadiah yg paling berharga dalam hiduppku seperti dia x mungkin aku akn sia2kan ya ALLAH…Mungkin kah ini salah 1 ujian darimu untukkku ya ALLAH..??aku sayang dia sangat2…tolonglah ya ALLAH…,jangan laa apa yang pernah menimpa ku dulu berlaku lagi..aku dah x kuat ya ALLAH….jika itu memng dah tersurat disebalik yang tersirat…,aku rela ya ALLAH pisahkan kami dengan aku pergi dulu mengadapmu disana…..aku redha ya ALLAH…AMINNNN…."

P/S:AMINNN AMINNN YA RABBALALAMINNN…..


No comments:

Post a Comment