Monday 24 October 2011

♥QaSeH aSHieRa♥

Asalammualaikum...
Annyeo Hasayo...
Haii...

Yang paling indah...
Saat aku mendongak ke langit  tanpa rasa sakit
Saat aku tenggelam ke dasar air tanpa rasa lemas
Saat aku terbang ke awan tanpa rasa takut
Dan......
Saat aku menyapa mu dengan membawa sedulang 
R I N D U....



Alhamdulillah....syukur sangat2 coz doa syiera di makbulkan...coz lepas je my dear grade,die terus dapat kerje....lain gak la ase bile dia dah start bekerje ngan belum bekerje..huhu...mase die terhad gak la..tapi its ok name pn kerje right??...so I need to biasekan lorr..huhux.yg penting die tau jage diri...mule2 syiera ase mcam susah gak la nak fikir positif bile die jarang dah mesej syiera...dalam pale ni negatif je...fikir die tu laa ni laa..huhux...teruk kan...???tapi skang alhamdulillah syiera dah buang fikir macamtu jauh2...tapi kadang2 ble die cerite or tengok gambar die ngan staff tu laa ngan ni laa cite pasal staff tu mude r tue r sometimes de gak laa ase cemburu .,besela pompuan kn..,tapi syiera diamkan je r coz x nak nanti die x suke pulak...huhu..
papepun bile die happy syiera pun tumpang happy...sayang die sangat...syiera x nak ase kehilangan lagi...syiera akan jage hubungan ni sebaik mungkin...InsyaALLAH ..,Aminn...sekarang ni syiera nak cari cara untuk tido awal..coz die ni habit buruk die susah sangat nak tido awal..,..setiap ari syiera pesan kat die..syiera bukan pe syiera cume nak die rest kan badan die tu..siang dah bekerje so malam mase ntok rest r..kalau sekali sekale tu x kisah laa coz boy kn bese r sibuk nau bola eaa..huhh...even syiera x nampak die time kerje tapi syiera dapat bayangkan die menguap2 time keje...huhh..tu kalau de depan2 sumbatkan stokin elok tu..hahax..tapi x pe la perlhan2 kn..lame2 insyaALLAH boleh kot..huhux..

p/s:Mungkin aku x cukup istimewa tapi aku mahu menjadi insan yang menyayangimu...
Mungkin aku x cukup sempurna  tapi aku mahu kau selalu disampingku...
Mungkin aku tiade paras rupe tapi aku bahagia bersama hatimu...... 
I W A N

Sekadar renungan......

Terkadang C I N T A itu membingungkan 
Penuh dengan cerita...
C I N T A  x mengenal sakit dan menyakiti 
C I N T A  x mengenal bohong dan membohongi
C I N T A  x mengenal luka dan melukai
coz'sesunguhnya C I N T A tu hadir dengan sendirinya
Atas dasar sebuah KEJUJURAN,KEPERCAYAAN dan TANGUNGJAWAB....
Berkata dengan kata2 indah itu baik
Namun berkata tanpa kata2 indah itu lebih baik 
Sesungguhnya C I N T A dinilai bukan dari sebuah kata2 
tetapi....
Pada apa yang telah kita katakan............





No comments:

Post a Comment