Sunday 20 February 2011

FrOm My PiNk HeaRT...

kau sudah mula ku sayang...
jika aku nyatakan sayang itu...
maka sayang itu akan pergi
tinggalkanku.. 
walaupun aku tahu 
kau juga rasa apa yang aku rasa..

biar kan aku membawa lafaz ini
lafaz yang tersimpan
lafaz yang tak terucap...
menjadi bara dalam diri..
sesungguhnya aku sudah letih disakiti..

andai aku pergi dulu....
terbarilah pusaraku dengan kemboja putih
tegakkan batu nisanku...
kalungkan al-fatihah juga doa untukku
agar aku tenang dan damai di alam sana


mengenalimu adalah keindahanku
mengasihimu adalah kenanganku
melupakanmu itu mustahil bagiku
biarlah ia beterbangan di awanan
menjadi kisah cinta
yang hanya tinggal kisah...
kita tetap akan bersama
untuk membina 
syurga idaman semua..




p/s:Sayang bukan mudah untuk diluahkan jika ianya bukan dari hati

No comments:

Post a Comment