Saturday 26 March 2011

JoM MeN BuiH PiNK...

Asalammualaikum...
Annyeo Hasayo...
Haii...

Mlam ni syiera ase nk bermadah skit r..huhux..jgn katawe tau.uhuk3(excuse me)...


menanti esok fajar menyinsing(amboi)
fajar esok pasti tiba utk kte
membawa bersama penawar sume kerinduan
utk menyingkir sume kesunyian(aminn)
Kesunyian..
1 anugerah ntok sekeping hati yg kesepian.
Kesunyian..
1 ketabahan ntok jiwa yg kelukaan
Kerinduan..
1 penyiksaan ntok penantian kasih abadi
if ade terguris dihati,
if ade terguris di kata,
bt kenangan akhirnya,
ambiklah kasih aku yg tulus
 coz aku amat cintakn ko(nk ckp jwg r 2)
Pd saat ni...
rase diri ni asing(aku yg asing =P)
rase diri ni sunyi
mase 2
sore ko yg aku dengar
 bisikkan sayang(dlm tepon r)
menyatakan cinta
Aku pasrah dlm kesunyian mencari kasih abadi
If ko hadir menyingkap kesunyian ni menjadi kasih
akan aku berikan seluruh hidup aku pd ko(amboi)
kasih...
aku mohon pd ko..
Aku harp dri ko..
Berikan aku
Secebis harapan
Setitis kasih
utk aku ubati luka lalu sepenuhnye
Pd mase yg meniti...
aku lukiskan impian(waaaa)
aku ukirkan haluan(uwaaa)
wak2 2 rase diri aku 
0 dlm pencarian 
hingga aku temui dari ko erti kasih...
Kasih...
 aku abadikan kenangan
sejuta harapan dgn ko
biar aku mencari n mencari
Harapan yg x pasti...
Kasih...
 dlm penantian ko
dlm harapan yg aku semai
pasti ada ujian n hikmah
coz ALLAH
Maha Mengetahui kasih kite seorg INSAN.
'Maafkan aku syg'...
Memg mudah mengucapkan
aku sedar aku begha
 Percayalah...
if ko benci pangai aku
pasti rindu aku x terubat selamanya
aku nk berbisik pd ko(lolobeh lakk)
mengintai hari2 menjelang dgn 1 ketulusan 
sebagai ingatan rindu aku yg berpanjangan...
Aku ke yg ko cinte?
Aku ke yg ko rindu?
bicaralah sepuas hati ko...
bicaralah semahu ko...
bicara cinta xkan pernah berakhir disini.....


p/s:aku tau ko mesti nk ckp aku jiwang kn3??masehh..hua hua hua

2 comments:

  1. b rindu sayang sgt...b nak wat milo kau2 satu hahahahahahahhha muah2 luv u darling

    ReplyDelete
  2. eeeeeeee...pahal ketawe lakk haaa...??huhux..malu mokcik haaaa..adoiyaii ntah bile die bce pn x tau..huh...

    ReplyDelete