Thursday 31 March 2011

RaSa...

Asalammualaikum...
Annyeo Hasayo...
Haii...

All jom share rase..suka2 gak...,tapi kite kne sentiasa ingt kite x slmanya kekal n x smua yg kita ada arini akn jd hak ite selamnya coz x ade yg kekl kat muka bumi ni selain ALLAH...


Andainya hari2 kau dapat melihat senyuman ni
ten2 kau rasa betapa riang n senang dihati
biarpun sebenarnya kau x mengetahui
betapa dalam senyuman itu
ada rintihan n tangisan dihati
ada harapan n impian yg masih dinanti
hanya mengukir senyuman utk semua orang
agr semuanya riang...

Andainya 1 ari nanti senyuman ni terhenti
n kau x dapat melihatnya lg
berada di dpn mu seperti selalu
aku minta janganla kau pilu n sayu
coz aku tahu kau bukan milik ku sorang
teruskan harimu seperti biasa
coz mngkin i2 dah ketentuannNYA
yg bermula akn berakhir
pulang padaNya yang memanggil...

Andai senyuman ini terhenti
sebenarnya aku sudah pergi ke alam sana
kau harus mengerti
senyuman yg terukir selama ini
terhenti di sini...
hanya 1 aku minta jika aku sudah tiada
sentiasalaa tersenyum 
agar aku tenang di sana n kau harus tahu 
dunia ni x ceria tanpa senyuman mu....

p/s:aku rasa...

No comments:

Post a Comment